Зарплатна картка

Зняття готівки безкоштовно

Як оформити картку

Image

Швидке оформлення за 15 хвилин

Індивідуальний підхід

Зручні розрахунки в торгових точках та в інтернеті

Карта Mastercard Debit

  • Класична карта, яка прив'язана до розрахункового рахунку клієнта і дозволяє клієнту розпоряджатися грошима, у всіх валютах, що є в нього, незалежно від робочого часу Банку.

Карта World Elite Mastercard

  • Карта, яка забезпечує елітний сервіс та унікальні привілеї в будь-який час і в будь-якій точці світу для найбільш вимогливих клієнтів. Власники картки World Elite Masterсard отримують виключне обслуговування: високий рівень турботи, безпеки та конфіденційності, фінансові та нефінансові послуги тощо.
  • Відчуйте себе частиною Ексклюзивного Світу. З даною карткою для вас буде відкрито світ спеціально підібраних привілеїв, спрямованих на підвищення вашого ексклюзивного рівня життя.

    ПЕРЕВАГИ ТА МОЖЛИВОСТІ:
  • MASTERCARD TRAWEL EXPERIENCES – Проходьте контроль в аеропорту окремим коридором, отримуйте знижки у ресторанах чи бронюйте трансфер із додатком ­­ Mastercard Travel Experiences
    ФАСТ-ТРЕК
    РЕСТОРАННА ПРОГРАМА АЕРОПОРТІВ
    ТРАНСФЕР З/ДО АЕРОПОРТУ
    https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/offers-and-promotions/travel/travel-experiences.html
  • LOUNGEKEY – Очікуйте на рейс у комфортних бізнес-залах по всьому світу.
    https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/offers-and-promotions/travel/prioritypass.html

    Умови (данні умови встановлюються згідно вимог Mastercard та можуть змінюватися):
    - Вартість послуги для власників карток Mastercard World Elite – безкоштовно за умові здійснення транзакцій (враховуються тільки транзакції у торгівельно-сервісній мережі та Internet. Не враховуються грошові перекази, в т.ч. Р2Р перекази )
    на суму від 10000 гривень за останні 30+5 днів до подорожі (не враховуються 5 робочих днів, а також вихідні перед вильотом). Якщо ви проводите гостей – 32 USD за кожного гостя.
    - Під час верифікації картки буде здійснено пробну операцію, щоб перевірити її активність. Банк поверне кошти протягом 14 календарних днів.

Основні умови

Основні умови Masterсard Debit

Оформлення/переоформлення основної картки, грн

Не тарифікується

Готівкове зарахування на рахунок

Не тарифікується

Безготівкове зарахування на рахунок у системі АТ «ОКСІ БАНК»

0.5 %

Річна процентна ставка, що нараховується на залишок коштів на поточному рахунку

Не передбачено

Видача готівкових коштів в банкоматах та касах АТ «ОКСІ БАНК» з використанням платіжної картки

Не тарифікується

Видача готівкових коштів в банкоматах інших банків України

перші три операції протягом калентарного місяця - не тарифікується/ четверта та кожна наступна операція протягом калентарного місяця - 5 грн

Щомісячний платіж за обслуговування, грн

Не передбачено

Валюта

UAH

Попередження

Основні умови World Elite Masterсard

Оформлення/переоформлення основної картки, грн

1 000 грн Сплачує організація-роботодавець

Готівкове зарахування на рахунок

Не тарифікується

Безготівкове зарахування на рахунок у системі АТ «ОКСІ БАНК»

0.5 %

Річна процентна ставка, що нараховується на залишок коштів на поточному рахунку

3 %

Видача готівкових коштів в банкоматах та касах АТ «ОКСІ БАНК» з використанням платіжної картки

Не тарифікується

Видача готівкових коштів в банкоматах інших банків України

перші три операції протягом калентарного місяця - не тарифікується/ четверта та кожна наступна операція протягом калентарного місяця - 5 грн

Щомісячний платіж за обслуговування, грн

Не передбачено

Валюта

UAH

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою з відкриття та обслуговування поточного рахунку в національній та/або іноземній валютах, операції за яким можуть здійснюватися з використанням платіжної картки (Картки)

 

Попередження 1: не повідомляйте третім особам реквізити Картки, зокрема, номер, термін дії Картки, CVV2/CVC2-код, ПІН-код, пароль для входу у застосунок, зберігайте їх у таємниці.

Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: компрометація Картки

 

Попередження 2: не повідомляйте третім особам та не передавайте одноразові паролі (ОТП паролі), які надсилаються SMS-повідомленнями/push повідомленнями на Фінансовий номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого вводити ОТП паролі потрібно особисто на сторінці проведення операції.

Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: шахрайські операції з Карткою

 

Попередження 3: зберігайте Картку в недоступному для інших осіб місці, окремо від джерел електромагнітного випромінювання (мобільних телефонів, телевізорів, моніторів тощо) та магнітів.

Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: пошкодження Картки та її непридатність для подальшого використання.

 

Попередження 4: у разі невиконання клієнтом обов’язків за Договором про надання банківських, платіжних та інших послуг клієнт несе відповідальність, передбаченну законодавством та договором. Клієнт несе повну відповідальність за всі операції, здійснені з використанням мобільного додатку та/або Картки після втрати Картки (її пластикового носія), у разі неповідомлення ним Банк про факт втрати мобільного пристрою на який встановлений мобільний додаток та/або Картки (її пластикового носія) за телефонами контакт-центру, а також за всі операції, проведені Клієнтом після розблокування Картки. Клієнт забезпечує схоронність отриманих Карток, обмежує доступ до Карток та мобільного додатку третіх осіб.

 

Клієнт несе повну відповідальність: - за можливу втрату коштів на поточному рахунку з ПК, які стали наслідком компрометації Картки у разі відмови в наданні або наданні недостовірних відомостей чи неповідомленні/ неналежному повідомленні Банку про зміну контактних номерів телефонів Клієнта, адреси електронної пошти;- за втрату коштів на поточному рахунку з ПК та інші збитки, що сталися з вини Клієнта, в тому числі в зв’язку з порушенням Клієнтом взятих на себе обов’язків відповідно до Договору. Банк має право призупинити розрахунки за Карткою (заблокувати) у випадках, передбачених договором.

 

Попередження 5: Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання даної послуги (крім надання пакета банківських послуг).

 

Попередження 6: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

 

Попередження 7: Клієнт може відмовитись від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.

 

 

Клієнт має право після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом на інформацію (довідку), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, установлених договором, включаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів із дня отримання банком такого запиту.

 

Як оформити картку

Звернутися до будь-якого відділення Банку

1

Взяти паспорт або інший документ, що посвідчує особу

2

Для фізичних осіб-платників податків

Взяти ІПН

3

Для фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність

мати при собі копію документа, що підтверджує взяття на облік такої особи відповідним контролюючим органом

4

Отримати консультацію щодо оформлення картки

Натискаючи кнопку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних

або

Знайдіть найближче до вас відділення, де наші менеджери допоможуть вам з оформленням картки.