Контроль комплаєнс-ризиків

АТ "ОКСІ БАНК" високо цінує свою репутацію надійної та прозорої фінансової установи та усвідомлює, що клієнти й партнери Банку очікують чесного, справедливого і неупередженого виконання посадовими особами Банку своїх функціональних обов’язків. Довіра клієнтів ґрунтується на впевненості в тому, що всі послуги надаються з дотриманням основ професійної етики і виконуються згідно з найвищими стандартами якості. Із цією метою в Банку впроваджено ефективну систему управління комплаєнс-ризиками.

Ризик комплаєнс визначається як ризик юридичних санкцій, фінансових збитків або втрати репутації внаслідок невиконання банком вимог законодавства України, нормативно-правових актів, внутрішніх положень і правил, а також стандартів саморегулюючих організацій, що застосовуються до його діяльності. Нездатність передбачати вплив неналежних дій працівників банку може призвести до негативного суспільного резонансу та завдати шкоди репутації банку, навіть якщо не було порушено вимог законодавства України.

У Банку затверджено один з основних документів, спрямованих на управління комплаєнс-ризиком – Кодекс корпоративної етики. Це документ, яким затверджені правила і норми корпоративної поведінки, і який відображає ключові принципи і стандарти роботи Банку.

Якщо Вам відомі факти неналежної поведінки наших працівників (порушення Кодексу етики), порушення законодавства або інші факти, які можуть зашкодити інтересам клієнтів та/або банку, Ви можете проінформувати нас про це, направивши відповідне повідомлення.

Як повідомити про комплаєнс-інцидент:

  • електронним листом за адресою: compliance@okcibank.com.ua;
  • поштовим листом за адресою: 79019, м. Львів, вул. Газова, 17 з приміткою «Для Служби комплаєнс»;
  • заповнити форму зворотнього зв’язку нижче.

Повідомлення про комплаєнс-інцидент

В АТ "ОКСІ БАНК" функціонує конфіденційна (анонімна) Процедура інформування про неприйнятну поведінку, порушення в діяльності Банку та інші дії працівників Банку, які можуть зашкодити інтересам Банку та його репутації.

Кожен з Клієнтів Банку або інших зацікавлених осіб має можливість надіслати повідомлення про свою стурбованість стосовно протизаконної, неетичної або сумнівної практики, або про факти зловживання, шахрайства, хабарництва або корупції, неприйнятної поведінки, порушення прав споживачів та інших порушень працівниками Банку, а також спроби вчинення таких дій.

Порядок розгляду звернень та проведення особистого прийому клієнтів в АТ «ОКСІ БАНК»

Звертаємо Вашу увагу на те, що претензії до якості обслуговування клієнтів не є інцидентами комплаєнс-ризику. Надіслати скаргу можна електронним листом за адресою: info@okcibank.com.ua.

Натискаючи кнопку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних.