Зарплатна картка

Зняття готівки безкоштовно

Як оформити картку

Image

Швидке оформлення за 15 хвилин

Індивідуальний підхід

Зручні розрахунки в торгових точках та в інтернеті

Карта Mastercard Debit

  • Класична карта, яка прив'язана до розрахункового рахунку клієнта і дозволяє клієнту розпоряджатися грошима, у всіх валютах, що є в нього, незалежно від робочого часу Банку.

Карта World Elite Mastercard

  • Карта, яка забезпечує елітний сервіс та унікальні привілеї в будь-який час і в будь-якій точці світу для найбільш вимогливих клієнтів. Власники картки World Elite Masterсard отримують виключне обслуговування: високий рівень турботи, безпеки та конфіденційності, фінансові та нефінансові послуги тощо.
  • Відчуйте себе частиною Ексклюзивного Світу. З даною карткою для вас буде відкрито світ спеціально підібраних привілеїв, спрямованих на підвищення вашого ексклюзивного рівня життя.

    ПЕРЕВАГИ ТА МОЖЛИВОСТІ:
  • MASTERCARD TRAWEL EXPERIENCES – Проходьте контроль в аеропорту окремим коридором, отримуйте знижки у ресторанах чи бронюйте трансфер із додатком ­­ Mastercard Travel Experiences
    ФАСТ-ТРЕК
    РЕСТОРАННА ПРОГРАМА АЕРОПОРТІВ
    ТРАНСФЕР З/ДО АЕРОПОРТУ
    https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/offers-and-promotions/travel/travel-experiences.html
  • LOUNGEKEY – Очікуйте на рейс у комфортних бізнес-залах по всьому світу.
    https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/offers-and-promotions/travel/prioritypass.html

    Умови (данні умови встановлюються згідно вимог Mastercard та можуть змінюватися):
    - Вартість послуги для власників карток Mastercard World Elite – безкоштовно за умові здійснення транзакцій (враховуються тільки транзакції у торгівельно-сервісній мережі та Internet. Не враховуються грошові перекази, в т.ч. Р2Р перекази )
    на суму від 10000 гривень за останні 30+5 днів до подорожі (не враховуються 5 робочих днів, а також вихідні перед вильотом). Якщо ви проводите гостей – 32 USD за кожного гостя.
    - Під час верифікації картки буде здійснено пробну операцію, щоб перевірити її активність. Банк поверне кошти протягом 14 календарних днів.

Основні умови

Основні умови Masterсard Debit

Оформлення/переоформлення основної картки, грн

Не тарифікується

Готівкове зарахування на рахунок

Не тарифікується

Безготівкове зарахування на рахунок у системі АТ «ОКСІ БАНК»

0.5 %

Річна процентна ставка, що нараховується на залишок коштів на поточному рахунку

Не передбачено

Видача готівкових коштів в банкоматах та касах АТ «ОКСІ БАНК» з використанням платіжної картки

Не тарифікується

Видача готівкових коштів в банкоматах інших банків України

перші три операції протягом калентарного місяця - не тарифікується/ четверта та кожна наступна операція протягом калентарного місяця - 5 грн

Щомісячний платіж за обслуговування, грн

Не передбачено

Валюта

UAH

Попередження

Основні умови World Elite Masterсard

Оформлення/переоформлення основної картки, грн

1 000 грн Сплачує організація-роботодавець

Готівкове зарахування на рахунок

Не тарифікується

Безготівкове зарахування на рахунок у системі АТ «ОКСІ БАНК»

0.5 %

Річна процентна ставка, що нараховується на залишок коштів на поточному рахунку

3 %

Видача готівкових коштів в банкоматах та касах АТ «ОКСІ БАНК» з використанням платіжної картки

Не тарифікується

Видача готівкових коштів в банкоматах інших банків України

перші три операції протягом калентарного місяця - не тарифікується/ четверта та кожна наступна операція протягом калентарного місяця - 5 грн

Щомісячний платіж за обслуговування, грн

Не передбачено

Валюта

UAH

Попередження та можливі наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою з відкриття та обслуговування поточного рахунку в національній та/або іноземній валютах, операції за яким можуть здійснюватися з використанням платіжної картки (Картки)

 

Попередження 1: не повідомляйте третім особам реквізити Картки, зокрема, номер, термін дії Картки, CVV2/CVC2-код, ПІН-код, пароль для входу у застосунок, зберігайте їх у таємниці.

Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: компрометація Картки

 

Попередження 2: не повідомляйте третім особам та не передавайте одноразові паролі (ОТП паролі), які надсилаються SMS-повідомленнями/push повідомленнями на Фінансовий номер мобільного телефону, окрім безпосереднього особистого вводити ОТП паролі потрібно особисто на сторінці проведення операції.

Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: шахрайські операції з Карткою

 

Попередження 3: зберігайте Картку в недоступному для інших осіб місці, окремо від джерел електромагнітного випромінювання (мобільних телефонів, телевізорів, моніторів тощо) та магнітів.

Можливі наслідки за невиконання цього Попередження: пошкодження Картки та її непридатність для подальшого використання.

 

Попередження 4: у разі невиконання клієнтом обов’язків за Договором про надання банківських, платіжних та інших послуг клієнт несе відповідальність, передбаченну законодавством та договором. Клієнт несе повну відповідальність за всі операції, здійснені з використанням мобільного додатку та/або Картки після втрати Картки (її пластикового носія), у разі неповідомлення ним Банк про факт втрати мобільного пристрою на який встановлений мобільний додаток та/або Картки (її пластикового носія) за телефонами контакт-центру, а також за всі операції, проведені Клієнтом після розблокування Картки. Клієнт забезпечує схоронність отриманих Карток, обмежує доступ до Карток та мобільного додатку третіх осіб.

 

Клієнт несе повну відповідальність: - за можливу втрату коштів на поточному рахунку з ПК, які стали наслідком компрометації Картки у разі відмови в наданні або наданні недостовірних відомостей чи неповідомленні/ неналежному повідомленні Банку про зміну контактних номерів телефонів Клієнта, адреси електронної пошти;- за втрату коштів на поточному рахунку з ПК та інші збитки, що сталися з вини Клієнта, в тому числі в зв’язку з порушенням Клієнтом взятих на себе обов’язків відповідно до Договору. Банк має право призупинити розрахунки за Карткою (заблокувати) у випадках, передбачених договором.

 

Попередження 5: Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання даної послуги (крім надання пакета банківських послуг).

 

Попередження 6: Банк не має права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

 

Попередження 7: Клієнт може відмовитись від отримання рекламних матеріалів каналами дистанційного електронного обслуговування.

 

Як оформити картку

Звернутися до будь-якого відділення Банку

1

Взяти паспорт або інший документ, що посвідчує особу

2

Для фізичних осіб-платників податків

Взяти ІПН

3

Для фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність

мати при собі копію документа, що підтверджує взяття на облік такої особи відповідним контролюючим органом

4

Отримати консультацію щодо оформлення картки

Натискаючи кнопку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних

або

Знайдіть найближче до вас відділення, де наші менеджери допоможуть вам з оформленням картки.